Zariaďte si vašu virtuálnu kanceláriu s Office 365
Máte veľa dokumentov a v rôznych verziách? Hľadáte možnosť efektívneho riadenia projektov a komunikácie so zamestnancami? Chcete sa dostať k podstatným informáciám aj bez firemného počítača? Zariaďte si virtuálnu kanceláriu. Vyberte si moderné, efektívne, jednoduché a najmä bezpečné služby Office 365 od spoločnosti Microsoft.
Kompletný balík Office 365 podporí vašu prácu hlavne v oblastiach tímovej spolupráce, riadenia dokumentov a efektívnej komunikácie s vašimi ľuďmi aj obchodnými partnermi. Pokojne ho môžeme vnímať ako efektívne a moderné riešenia pre každodenné potreby zamestnancov, ale aj konkurenčnú výhodu.
Vaša sloboda a efektivita práce vďaka Office 365
Vaša virtuálna kancelária vám doslova dáva krídla, keďže:
- Môžete pracovať odkiaľkoľvek, kedykoľvek a byť stále v spojení s ostatnými.
- Balík služieb pre vašu pohodlnú prácu máte vo vašom počítači, vo vašom mobile aj vo vašom webovom prehliadači.
- Funguje na všetkých typoch zariadení (počítače s Windows, Mac, zariadenia s iOS, Android aj Windows Mobile).
8 základných bonusov Microsoft Office 365 pre vaše podnikanie
- Zjednodušenie práce a zvýšenie efektivity
- Nové a podnetné spôsoby spolupráce
- Zlepšenie komunikácie v pracovnom tíme aj voči klientom a obchodným partnerom
- Možnosť zdieľania informácií s kolegami
- Spoločná práca na projektoch/dokumentoch bez obmedzení
- Bezpečné uloženie a usporiadanie dokumentov na jednom mieste
- Zníženie prevádzkových nákladov (licencie, cestovanie, ...)
- Podpora a konzultácie s dodávateľom Office 365
Zlepšite si oblasti vašej práce vďaka MS Office 365
1. Kancelárske aplikácie ako nevyhnutný základ
Srdcom balíka Microsoft Office 365 sú kancelárske aplikácie ako Word, Excel, PowerPoint či Access. Umožňujú vytvárať, upravovať a zdieľať dokumenty, tabuľky alebo prezentácie v reálnom čase.
Tým zaisťujú synchronizáciu, podporujú efektívnu prácu aj spoluprácu zamestnancov z rôznych oddelení, resp. v rámci daného tímu a rýchlejšie rozhodovanie.
2. Pohodlná (nielen) e-mail komunikácia
Vybrané služby Microsoft Office 365 oceníte pri e-mailovej komunikácii a možnosti synchronizácie e-mailov, kalendárov a kontaktov vo viacerých zariadeniach. Istota bezpečnosti a vysokej funkčnosti aj dostatočného úložiska patria k štandardom tejto časti balíka.
3. Pre efektívnu spoluprácu tímov
K ďalším nástrojom balíka Microsoft Office 365 patrí nástroj na komunikáciu a riadenie menších tímov, takzvaný Teams. Umožňuje vytvoriť skupiny, kde členovia vzájomne spolupracujú (nahrávajú súbory, zdieľajú pracovnú plochu, tvoria poznámky). Zároveň sa využíva pri plánovaní stretnutí a realizovaní webinárov, audiokonferencií alebo videokonferencií.
4. Všetky dôležité dokumenty na jednom mieste
Umožnite zamestnancom prístup k všetkým potrebným a nevyhnutným informáciám na jednom mieste vo firme. Využívajte OneDrive, kde môžete jednoducho a bezpečne zdieľať súbory v rámci spoločnosti aj mimo nej - bez ohľadu na to, kde sa práve nachádzate.
Microsoft Office 365 ako IT riešenie od IT Crab
Spoločnosť IT Crab zabezpečuje balík služieb Microsoft Office 365 (licencie) v rámci poskytovaných IT riešení pre svojich klientov. Najprv však zistí, akým spôsobom pracujete a navrhne príležitosti zlepšenia vašej každodennej práce práve vďaka sofistikovaným IT riešeniam.
Súčasťou spolupráce s IT Crab je okrem samotnej realizácie vybraného riešenia aj IT vzdelávanie a permanentná IT podpora všetkých používateľov implementovaného riešenia pre plynulý chod vašej virtuálnej kancelárie.
Jednoducho, poskytujeme IT riešenia, ktoré vám dávajú zmysel a podporujú vaše úspechy a rast.